Maatregelen coronavirus

(update: 25 september 2021)

Al onze winkels zijn open. Hieronder lees je alle huidige coronamaatregelen.

Door de huidige corona situatie:

  • zijn de reguliere openingstijden van kracht;

  • hoef je in onze winkel geen mondkapje te dragen;

  • kun je nog steeds bestellen en afhalen, hier lees je hoe dat werkt;

  • kun je nog steeds bestellen en laten bezorgen;

  • kunnen onze vakmensen blijven meten, maken en monteren aan huis;

  • kan het zijn dat we bepaalde artikelen (tijdelijk) niet op voorraad hebben;

  • kan het zijn dat bestellingen die we thuis afleveren een langere levertijd hebben dan je van ons bent gewend.
     

Inmeet- en montage afspraken

Volgens de bekende richtlijnen van het RIVM kunnen onze vakmensen blijven meten, maken en monteren aan huis. Heb je vragen over meten, maken en monteren aan huis? Neem dan telefonisch contact op met de Hubo bij jou in de buurt. Zij praten je bij over de maatregelen rondom inmeten en monteren.

Bedankt voor je begrip.
Hubo blijft de informatie die beschikbaar komt via het RIVM en de GGD nauwgezet volgen. We zullen de regelgeving hierop aanpassen en deze pagina blijven updaten.

Zijn de openingstijden nog hetzelfde?

Kijk voor alle openingstijden op de website van de Hubo bij jou in de buurt.

Wat houdt de afhaalfunctie in?

Afhalen kan binnen gekozen, beschikbare tijdsvensters. Zo beperken we de contactmomenten en spreiden we drukte. Neem voor een uitgebreide uitleg contact op met de Hubo bij jou in de buurt.

Meten, maken en monteren jullie nog aan huis?

Volgens de bekende richtlijnen van het RIVM kunnen onze vakmensen blijven meten, maken en monteren aan huis. Voor afspraken rondom meten, maken en monteren aan huis neem je telefonisch contact op met de Hubo bij jou in de buurt.

Mag je artikelen nog steeds ruilen of terugbrengen?

Ja, het is weer mogelijk om een artikel te retourneren.

Hoe moet ik betalen bij een telefonische bestelling?

Bij een telefonische bestelling betaal je wanneer je de spullen ophaalt. Dit kan per pin.